Volejbal

Trénink - 22.05.2013 17:15 - 19:00

ZŠ Heyrovského, Brno

Tato akce se již konala

Ano, přijdu (10): roman, Bonpara, lenkamich, pavelflo, smazak, eddie1, sasa, Olaf, koptchem_vejr, Dadushe

Ne, nepřijdu (2): zbyna, majkl_h

Volejbal

Diskuze k akci

Přispívat do diskuze mohou jen přihlášení uživatelé.

Osobní profil koptchem_vejr | 23.05.2013 10:58
#11 +Jura
Osobní profil Olaf | 22.05.2013 16:06
To smazak - "nehrotit do osobní roviny" versus "bambula s brejlema" ???? No já nevím, nevím.....Na můj výlev s boxerkama se vykašli, já sám nevím, kdo máte pravdu, můj názor na blok je dle pravidel 14.1.3
Osobní profil smazak | 22.05.2013 15:54
Ted ctu nejake ty pindy o boxerkach a nestacim se divit. Snazim se nikdy zadny spor nehrotit do osobni roviny. Ne vzdy se zadari, ale snahu mam. :-) Saso, boxerky nech doma. ;-)
Osobní profil smazak | 22.05.2013 15:49
Slavkovi jsem akorat psal po tom, co si zrusil kotnik. Mel to ze spitalu zafixovane a vypadalo to na par tydnu. Treba uz je fit ... Ale to by se zase ozval.
Osobní profil Bonpara | 22.05.2013 14:47
Olafe, co méně agresivní způsob - zápasy v bahně?
Osobní profil koptchem_vejr | 22.05.2013 14:46
Olafe, jak uz sem napsal, budu te dal pozorovat.
Treba diky tomu dospeju a vyzraju.
Osobní profil Dadushe | 22.05.2013 13:27
Moje nahrada si rozklepla prst palici
Osobní profil eddie1 | 22.05.2013 13:05
to budou smece dneska;-)
Osobní profil Bonpara | 22.05.2013 13:02
to bude dneska řežba.. na jedné straně koptchem se smazakem, na druhe Olaf se Sašou
ještěže mám stabilního smečaře, takže je vcelku fuk, na kterou stranu se dostanem
btw. nebyla by aspoň jedna náhrada za majkla, Dáši? nebo 2, Eddie? o Slávkovi klasicky asi nikdo nic neví, že..
Osobní profil Olaf | 22.05.2013 12:19
To Kopt - oba mají své neochvějné argumenty, proto "s určitou odlehčující nadsázkou, kterou ty bohužel nepochopíš (asi nikdy)" je řešení - zvolte si zbraně.....
Vyšinutost nemám, nicméně ji snadněji můžeš pozorovat v zrcadle. Některé tvé nevyzrálé výlevy na gajdoška.banda aj. mne vedou k osobitému názoru na tebe. Ale jsi prostě jen hráč a já tě neřeším. Učiň tedy prosím totéž a nevšímej si mne. Mne tvé mladické názory ani za mák nezajímají.......
Osobní profil majkl_h | 22.05.2013 12:00
panska smrtelna nemoc na 7....
rymecka
Osobní profil lenkamich | 22.05.2013 11:21
2 Bonpara: Byla jsem tam, ale po 1/4 hodině jsem to vzdala. Fronta byla opravdu moc a moc dlouhá.
Osobní profil koptchem_vejr | 22.05.2013 9:27
Olafe, cim dele te znam, tim vic mam pocit, ze si ponekud vysinuty. Budu te dale pozorovat...

K Sasovu traumatu bych rek totok: I kdyby to bylo tak, jak tvrdi, my tak hrat nemuzem. Duvod je jednoduchy - nemame rozhodciho! Takze hrajme dal, jak jsem zvykli.
Jeste je tu moznost, ze by se Sasa vzdal hry a chodil nam to piskat. Myslim, ze by se tim celkem realizoval.
Osobní profil Olaf | 21.05.2013 21:38
Myšlenka večera - 2 hráči by si měli na zítřek "pro jistotu" vzít minimálně boxerky (rukavice), malý "dámský" revolver na kotník, 1 šavli, kord, perkusní revolver, kindžál, dýku, samurajský meč, obouručný meč, rybičku, kuchyňský messer.
Na místě provedeme vylosování příhodného náčiní "ať si s konečnou platností vyjasníme, jak to vlastně je správně..." .... asi poté ubyde 1 hráč, ale budeme nakonec 100% vědět, jak to hrááááát..........
Osobní profil eddie1 | 21.05.2013 21:01
myšlenka dne:
"Blok je dokončený, kdykoliv se blokující dotkne míče"
(14.1.3 Dokončený blok)
Osobní profil smazak | 21.05.2013 11:13
Tehle logice uz asi nejsem s to porozumet. Rozhodci z principu neuznava nic jako je "sporna situace". On bud dotek blokare vidi (blok) nebo nevidi (nebyl blok). Rozhodci samozrejme neceka, ze se nekdo prizna nebo ne. Proste bud vidi nebo ne.

Kazdopadne jeste nikdy jsem nevidel, ze by rozhodci ignoroval dotek bloku. To myslim, ze se nedeje.

Saso, zkus o tom zapremyslet z jineho uhlu pohledu: Ty neustale vychazis z presvedceni, ze to "je jasne, kdyz to jde do pasky". Zamysli se nad hranicni situaci. To je dulezite! Predstav si situaci, kdy mic jde do pasky, ale soucasne je tam i dotek blokare a NEJDE JASNE ROZHODNOUT, jestli byl nebo nebyl dotek blokare urcujici pro dalsi drahu mice. Jak to ve tve interpretaci pravidla posoudis? Kdo a na zaklade ceho rekne, jestli slo o blok a nebo ne, protoze by to i tak spadlo ke smecari? Rozhodci by musel hadat, jak by to bylo, kdyby ... Kde je ta hranice, kdyz uz je to jasne na tu stranu a za ni uz je to zase jasne na druhou stranu?

Podle me je to jasne jako facka. Kdyz ti nedojde ani ted, ze tvuj pohled na vec vede jen k dohadum a tahanicim, tak uz fakt nevim. Naopak oficialni pravidlo "jakykoliv dotek = blok" nepripousti zadne dohady.
Osobní profil sasa | 21.05.2013 7:07
Tak snad už jen krátce. Je to přesně naopak. Pokud je situace sporná rozhodčí odpíská pásku, protože se samozřejmě nikdo nepřizná, že se dotkl míče rukou, protože by tím pomohl soupeři. A to se obvykle nedělá. Viděl jsem toto pravidlo několikrát uplatnit a nevšiml jsem si, že by poškozená strana honem běžela za rozhodčím a snažila se ho přesvědčit, že se soupeř dotkl míče. Ale myslím, že nemá cenu to tady pitvat, jsem pro domluvu.
Osobní profil smazak | 21.05.2013 0:35
Saso, pravidla musi byt srozumitelna, jednoducha a hlavne jednoznacna. V pravidlech je jasne napsano, ze kdyz se hrac dotkne, je to blok. Vubec se tam neresi, cim hlavne (!) byl dan odraz mice zpet do pole. Jestli paskou nebo dotekem hrace. A vis proc? Protoze na to "hlavne" lze mit ruzny pohled! A pravidlo, u ktereho by se kazdy druhy mic obe druzstva hadala, jestli to bylo "jasne od pasky" nebo "jasne kvuli doteku blokare", by bylo nahouby. Aby to bylo jednoznacne a bez dohadu, ridi se to JEN A POUZE dotekem blokare, protoze se to posuzuje snadneji nez to, jestli BY TO ASI spadlo do pole i bez pricineni blokare.

Ano, mas pravdu, ze dusledkem tohoto pravidla je i jista mnozina pripadu, kdy je za blok povazovana i situace, kdy by mic jinak spadl na stranu smecujiciho kvuli samotne pasce (blok vlastne uskodil blokujicimu, protoze se pokracuje ve hre). Ale je to za cenu toho, ze to pravidlo je uplne ve vsech pripadech zcela jednoznacne a nikdo nikdy se nemusi hadat, jestli to z vetsi casti od pasky nebo spise vic od blokare. To by vedlo na hadky a rozhodci by se dostal na uroven technicke komise v krasobrusleni. :-)

Misto toho je to pravidlo uzasne proste: Libovolny dotek blokare = blok. Nedotek blokare = nebyl blok. Dotek a vliv pasky je nevyznamny. Jde jen o dotek hrace. Celkove: Nulovy prostor pro dohady a dojmy.

Podle me bychom se v tomto meli striktne ridit pravidly. Kazdy hrac by mel byt natolik soudny, aby vedel, jestli blokoval (dotkl se mice) nebo ne. A nikdo jiny nez on to nemuze vedet lip. Pominu-li tedy jedince s chronickou necitlivosti prstu. :-)
Osobní profil eddie1 | 19.05.2013 21:20
tak ja za sebe link na pravidla dal, kazdy si muze udelat nazor, a muzeme se nasledne ve stredu domluvit jak k tomu budeme pristupovat, at to porad neresime dokola behem hry
Osobní profil sasa | 19.05.2013 16:45
Nechtěl jsem do té diskuse zasahovat, ale už asi musím. Předně bych doporučoval se občas podívat na skutečný zápas v televizi. Tam se prostě píská páska v okamžiku, kdy je míč pod páskou a odráží se zpět jakoby bez dotyku blokaře (tudíž nezmění najednou úhel odrazu), vůbec se pak neřeší jestli se náhodou blok dotkl míče nebo ne. Při našem blokování, kdy máme při našich výskocích nad sítí sotva dlaně, se samozřejmě může stát, že míč mířící jasně do pásky propne síť a dojde pak k dotyku míče koncemi prstů. Tento dotyk však nezpůsobí odraz míče, ten je dán odražením od pásky. A pak je to páska a na tom si trvám. To "smazak" právě proto,že stojím dál od sítě a vidím dobře trajektorii míče, můžu tvrdit, že míč směřuje do pásky a ne přes ni.
Osobní profil eddie1 | 19.05.2013 14:33
jo spatne jsem to tam napsal, samozrejme se musi blokar dotknout aby byl mic dale ve hre, jinak je to smec do site a konec..Sasa tvrdil ze na doteku blokare nezalezi, ale zalezi. Ja sam jsem si nebyl jisty, ale tady tyto pravidla to ukazuji jasne.
Osobní profil smazak | 19.05.2013 14:02
Eddie, spatne to ctes. Na tom pravem obrazku je zavadejici popis, ale kdyz se divas na sipky, tak jasne ukazuji odraz od site, pak do ruky, a az pak do hry. Cili musi tam byt dotyk hrace.

Co me ale sere, je neco jineho. Konkretne, kdyz clovek stojici 10 m od site, ktery ani pres mic nevidel na me ruce, vi lepe nez ja, jestli jsem se pri bloku mice dotknul nebo ne. A co me vytoci uplne do ruda, tak to je situace, kdyz nejaky bambula s brejlema a 10 m od bloku, nevidi pres mic na ruce blokare, ale i tak jde a mic chyti do rukou a zastavi hru. :-|

Pratele, obcas je to fakt o chlup a JEDINY, kdo to muze vedet presne, je prave blokar. Nechme na nem, jestli se dotknul nebo ne. Nejsme male deti. Spolehejme na to, ze hrajeme fer.
Osobní profil lenkamich | 16.05.2013 11:49
A nezapomeňte si přečíst bod 21.2.2. Jaké stanovíme sankce?
Osobní profil Olaf | 16.05.2013 10:32
Ok, jen s 1 výjimkou - "a tyto situace jsou podle pravidel dokonceny blok", správně dokončený blok je po DOTYKU blokujícího prav 14.1.3
Osobní profil eddie1 | 16.05.2013 9:36
tak jsem zkoumal situaci se smeci do site a dotyk blokare v tom okamziku...
zde jsou oficialni pravidla:
http://www.cvf.cz/soubory/11123/Pravidla_2011-12_web.pdf
strana 43, obr. 7, dokonceny blok
> jasne jsou zobrazeny situace, kdy by se mic bez doteku blokare odrazil zpatky do pole utociciho muzstva, a tyto situace jsou podle pravidel dokonceny blok, tj mic je dale ve hre

Kategorie: volejbal

Návštěv: 48027
Dnes: 3
Online: 9

Kalendář akcí

« 05 / 2013 »
Po Út St Čt So Ne
   12345
67 89101112
1314 1516171819
2021 2223242526
2728 293031  
Nejbližší akce



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Panska moda na Zoot.cz