Volejbal
Trénink - 25.04.2012 17:15 - 19:00
ZŠ Heyrovského, Brno
Tato akce se již konala
Ano, přijdu (10): majkl_h, eddie1, koptchem_vejr, smazak, lenkamich, mirdas, pavelflo, zbyna, Olaf, sasa
Ne, nepřijdu (2): butter, Dadushe
Volejbal
Diskuze k akci
Přispívat do diskuze mohou jen přihlášení uživatelé.

To smazak: trenuj nozicky! Pak vyskocis jako blecha a budes moci sahat do nahravky.


Sahani do nahravky je cunarna, ktera by se nemela tolerovat. Predevsim proto, ze nejsem tak vysoky, abych to tez mohl delat.

jedina diskuse ktera ma smysl mohla byt vcera ta, zda ivetiny akce splnovaly pravidlo 13.1.1 Všechny akce, po kterých míč směřuje k soupeři, kromě podání a bloku, jsou považovány za útočné údery.
Pokud ano, byl blok platny, pokud ne, nebyl, nezavisle zda slo o 2., nebo 3. akci. Bez rozhodciho je to slozitejsi...

Tedy malé doplnění - odkazuješ se na útočný úder, na její úmysl, protože "ona chtěla hrát k vám", ale já vidím mezi úmyslem a skutečným provedením giga rozdíl a ten na cca 12-20 cm asi nikdo nevyhodnotí.
Howgh

1) Družstvo, které vede 3:0 (MY) tak neprohrálo ....
2) ano takové zmatky a opakovaně (2x po sobě) mne serou a pak hraju laxně, téměř vůbec
3) se Sašou jsem měl stejný nesoulad před 3 týdny, srovnal si to, pozjišťoval a najednou to vidí stejně.....
Podívej se na výklady pravidel - např. AVL - to není jen tak nějaká místní plácaná ...
Cituji Hráč u sítě
Přesáhnutí u sítě, při bloku je dovoleno dotknout se míče za sítí za předpokladu, že nepřekáží soupeři ve hře, nebo v průběhu jeho útočné akce (musí nechat hrát soupeře-většinou brání nahrávači v náhře).
Nemá-li nahrávač v úmyslu hrát přes a snaží se nahrát a dotkne-li se blok balonu, tak je to chyba bloku a musí se pískat !!!
To poslední je jejich VÝKLAD.
V úmyslech a vlastním úderu je často hodně velký rozdíl, opravdu pravidla nemluví o myšlenkách, proto se svěřepě bráníš tomu vysvětlení.
Podle tvých tezí můžeme zavést pravidlo, že aut bude platit tehdy, jestli to hráč opravdu chtěl hrát do autu..... bla bla bla už končím s diskusí

nevim co te to tak stve, prohrali by jste tak jako tak...zeptej se ivety pristi tyden jestli ten mic chtela nahrat nebo prehodit k nam, potvrdi ti ze to hrala tak aby to dala k nam, a ja rozhodne NEMUSIM nic vyhodnocovat...po bloku to bud bude spatny nebo dobry blok, tot vse, a znova opakuju, se sasou jste mi sverepe tvrdili ze NESMIM pri druhem odbiti blokovat na pude soupere...ano, MUZU, pokud mic leti k nam..o tom je cela debata, a ne o jedne situaci




O 2. nebo 3. uderu jsem mluvil tzv. "lidově" - a to je právě to vedlejší. Hlavní je naopak, zda šlo o útočný úder nebo ne.
Podle mne nešlo.
Nevysvětlil jsi mi, jak jsi tak rychle vyhodnotil tu trajektorii letu k soupeři, možná ti Iveta narychlo pošeptala, bacha dávám to k vám .... tak tomu už rozumím ..... v té rychlosti akce

ano cekal jsem jedinou argumentaci ze to od ni nebyl utocny uder, ale on byl, sama to potvrdila ze s tim tezko neco jineho mohla delat pod tou siti nez se to snazit prehodit k nam;-) ale to je vedlejsi, slo o to ze jsi tvrdil o nejakem 2.,3. uderu, ale zalezi pouze jestli je to uder ktery je hran s cilem prehodit mic k souperi, poradi je sumafuk...(jestli 2. nebo 3. odbiti)

Neuvedl jsem pro čtenáře, že zaklopení nastalo po našem 2. úderu, podle
mne to nebyl útočný úder.

To Eddie,
OK, obsáhlejší a dobrý, potvrdil jsi můj názor.
Včera ve 2 konkrétních případech jsi svojí výškou zaklopil stříškou na úrovni výšky sítě celými dlaněmi v našem prostoru.
Nechci se hádat o cm, ale od Ivetina dotyku rukou k tvé stříšce bylo něco velmi cca 12-20cm. Nevím, jak v té rychlosti můžeš vyhodnotit trajektorii letu míče, že se jedná o útočný úder - tedy že SMĚŘUJE DO POLE SOUPEŘE.
V tom je právě to kouzlo - u 3. odbití nebudu ani trochu diskutovat, tam míč MUSÍ letět do pole soupeře.
Dříve se tomu lidově říkalo sahání do nahrávky.
Vše viz bod 13.1.1. tedy útočný úder, pokud směřuje míč k soupeři ..........

13.3 Chyby při útočném úderu
13.3.1 Hráč udeří do míče uvnitř hracího prostoru družstva soupeře.

Kdyz uz mas tedka ta pravidla projdena - pise se tam neco o utoku na souperove strane? Tim myslim, esli je povoleno zasahnout mic pote, co presel pres sit. Predpokladam, ze snad jo...

pro olafa http://pravidla.volejbal-metodika.cz/pravidla-cinnosti/
11.1.1 Při bloku je blokujícímu hráči dovoleno dotknout se míče za sítí za předpokladu, že nepřekáží soupeři ve hře před nebo v průběhu jeho útočného úderu.
13.1.1 Všechny akce, po kterých míč směřuje k soupeři, kromě podání a bloku, jsou považovány za útočné údery.
14.3 Blokování v prostoru soupeře
Při blokování může hráč umístit své ruce a paže za síť za předpokladu, že jeho činnost nepřekáží soupeři ve hře. Není tedy dovoleno dotknout se míče za sítí, dokud soupeř neprovedl útočný úder.
pak sekce 14.6 Chyby při blokování, kde se o uvedenem pripade nehovori...
P.S: ad dnesni vzrusena debata k tomu, zda je dovoleno presahnout sit a blokovat po druhem doteku mice souperem a jeho pokusu o UTOCNY UDER, neboli o premisteni mice k nam
Jsem vstricny k jinym argumentum;-)

Ja se moc omlouvam za zmatky, jeste nevim, jestli budu moct dojit nebo ne, takze zatim davam ne a pripadne se doprihlasim zitra.


+Andromeda

cau,
zaplatil jsem 9375 za pronajem haly do konce skolniho roku.
Slavek
Kategorie: volejbal
Návštěv: 48078
Dnes: 1
Online: 2
ja uz bloky na smecare prdim, ted se zameruju na nahravace kteri "nahravaji" nad sebe